Thursday, March 03, 2005

Welcome to Tijuana

Απο πιτσιρίκα ήθελα να γράφω και να πληρώνομαι λέει καπάκι αδρά γι΄αυτό.
Δεν μιλάμε για ψίχουλα φρατζόλας Αγίου Προδρόμου, αλλά για παντεσπάνια ιταλικά και μπριός...
Να είμαι ξάπλα σε μια υπέροχη ξύλινη σεζλόνγκ, λέει, σαν φυγάς, σε μια παραλία στο Μεξικό, με ροζ μπικίνι τριγωνάκι, αντιηλιακό λάδι με άρωμα μπανάνα, και οπωσδήποτε νάτσος και μοχίτος ρεζέρβα δίπλα. Για την έμπνευση. Να έχω και δυο μελαχρινές τσοκαρίες στυλάτες Λατίνες στας υπηρεσίας μου, με ονόματα σαν απο σαπουνόπερα, Χουάνα και Εσμεράλντα οπωσδήποτε, η μια να μου λέει πόσο κούκλα είμαι και η άλλη να χτυπάει στο λάπτοπ οτι της λέω, να μην κουράζομαι...
6 εκ. δολάρια, γιατί όχι.
Ωραίο στρογγυλότατο νουμεράκι. Δολάρια, τα ευρώ δεν έχουν το ίδιο κύρος ακόμα. Όταν το αποκτήσουν θα αλλάξει και το όνομα του blog, promise.

Κι αν μου τη βαρέσει βουρ για έμπνευση, θα τραβήξω κουπί ακόμα και για Αλάσκα, αν μου καπνίσει. Δικό μου είναι το blog, το κρεμάω αν θέλω κι απο το δέντρο.
Καλή και η Αλάσκα. Αλλά να σε φάει ο ψόφος και η μοναξιά;
Μπα.
Μεξικό.
Θα το αφήσω.

4 Comments:

Καλώς την!!
Με γειά και καλοφόρετο. Σαν τις πολλές πιτζάμες σου! Αρκεί να μην κοιμηθείς και το ξεχάσεις.
Φιλιά.

πσ(ιιιτ). Να βάλεις για χειρότερη ταινία σου το "Sleepless in Seattle".
commented by Blogger Nassos K., 7:58 pm  
Γλυκιά μου μαιμού, το έβαλα ήδη ως μισητό θρίλερ το συγκεκριμένο εργάκι....
Ααααααααχ τέτοια μου κανες και στο Advivo κι αναρωτιόσουν μετά γιατί σε κυνηγούσα για να σε δαγκώσω...
commented by Blogger discolata, 4:09 pm  
Αουτς!
commented by Blogger Nassos K., 5:44 pm  
SPAAAAAAAAAAAAAAAATCHHHHHHHHHHH


(ΜΑΣΤΊΓΙΟ)
commented by Blogger discolata, 10:23 pm  

Add a comment

Site Information ++

Best viewed: Mozilla Firefox. COmpatible with: Netscape, IE5+, Firefox.
No Javascript.