Saturday, March 26, 2005

this, this, this, this, this, this, this, this, this, this

Μαύρες, χοντρές ξυπόλητες κυρίες με τουλπάνια πορτοκαλί και κόκκινα.
Let's get close, closer than close, closer than u ever have imagined, wow....

Η Rosie Gaines μου κλείνει κάπου μέσα απο το 1999 το μάτι με νάζι.
Is he the one Rosie?

Απόψε θέλω να γυρίσει ο χρόνος και να περάσω την πόρτα του Βάτραχου και του Σάκη στο Νανί και να με βρει το ξημέρωμα με τον Γιώργο και με μπόα στο Σόχο.
Could this be done Rosie?

Και βρέχει.
Αλλά δεν έχω νιώσει πιο κοντά σου ποτέ πιο πριν μωρό μου και είναι η ευχή πάλι μπροστά μου, on cloud number 39 heading for 69.

Και η πόλη είναι μια κούκλα μουσκεμένη. Και η βέσπα πλύθηκε επιτέλους.
Μούρλια.
Απίστευτο πόσο το να βγάλεις απο μέσα σου οτι νιώθεις, σε γυρνάει χρόνια πίσω, χρόνια μπροστά, σε πάει μέχρι τον ουρανό και σε γυρνάει σβούρα σε τροχειά στο διάστημα, είμαι ο Γκαγκάριν, ενέργεια τρελή που βγαίνει με ορμή και χτυπιέμαι με Blaze όπως πιτσιρίκα, it's a lovelee daeee.......and the sun is shining, everywhere I gooooo, I see you...

Σ' αγαπάω μέχρι τον ουρανό και πιο πάνω, ακους;

3 Comments:

i teleutaia paragrafos einai ola ta lefta

einai auti i gamimeni i agapi pou ta kanei ola na fainontai omorfa
einai omos?
commented by Blogger nikitas, 4:16 am  
Είναι nikita. Είναι η γαμημένη. Οσο για σένα discolata, i luv U όταν γράφεις έτσι. Συγγνώμη για σήμερα αλλά δεν μπορούσα να περιμένω άλλο. Θα τα πούμε από κοντά για καφεδάκι. Φιλιά πολλά.
commented by Blogger Nassos K., 6:36 pm  
Είναι πολλά παραπάνω κιόλας Νικήτα.

Είναι ΟΛΑ.Είναι ο ύπνος μου κι η αυπνία μου, είναι η ζήλεια μου και η χαρά μου, τα νάζια και τα φιλιά, όλα ή τίποτα κι άρα όλα και πιο όλα, δε γίνεται και είναι υπέροχο.

Αλλά οι γαμημένες οι λέξεις πάλι δε λένε ΟΛΗ την αλήθεια τελικά. Δε φτουράνε. Πάλι ένα μέρος το αφήνουν σε σένα μέσα ανέκφραστο να προσπαθεί να πετύχει μπίνγκο στο μυαλό και την καρδιά του αποδέκτη σου.


Υ.Γ.Μου είπε σήμερα ο Ντέμιαν οτι "είμαστε όσους αγαπήσαμε και όσοι μας αγάπησαν, τι άλλο;" κι έμεινα να χαμογελάω, έτσι είναι.
commented by Blogger discolata, 12:26 am  

Add a comment

Site Information ++

Best viewed: Mozilla Firefox. COmpatible with: Netscape, IE5+, Firefox.
No Javascript.