Wednesday, April 20, 2005

η μπέρτα του Σούπερμαν

Πίνω καφέ.
Πλήττω αφόρητα.
Και σκέφτομαι. Το χειρότερο πράγμα που μπορείς να κάνεις όταν βαριέσαι θανάσιμα, είναι να βάλεις το μυαλό σου σε υπερδιεγερτική εργασία.

"Θα μείνει, ή θα φύγει;" μου λέει η Αμέλθεια.

"Δεν έχω ιδέα", της απαντάω, φυσάω και ξεφυσάω.

Πάντως έχω μισήσει τα τόσο κάποτε λατρεμένα αεροπλάνα, τα αεροδρόμια, τις αεροσυνοδούς με τα μπλε ταγεράκια που φωνάζουν μονίμως μες στ' αφτί μου "tea please!", τα check in, τα gates, τα "παρακαλώ προσδεθείτε", τις φωτεινές εξόδους κινδύνου, τα ντεμέκ αναπαυτικά καθίσματα, τις ξεχαρφαλωμένες ζώνες, τα προσπέκτ τρόμου στην πλάτη του καθίσματος του μπροστινού σου που δεν σου επιτρέπουν να πανικοβληθείς αν το αεροπλάνο πάρει την κατιούσα, τα μίνι γεύματα αστροναυτών σε τροχιά με τα απολιθωμένα κεφτεδάκια και το ομοίωμα πουρέ.

"Αμέλθεια, θέλω να μείνει".

"Το ξέρω, μωρό μου, το ξέρω", μου χαμογελάει. "Θυμάσαι που σου είχα πει κάποτε, οτι πρέπει να αφήνεις τους ανθρώπους να πετάξουν, όταν αυτοί το επιθυμούν; Κι ας νομίζουν οτι έχουν φτερά, ή μπέρτα σαν του Σούπερμαν. Κι ας γκρεμοτσακιστούν σαν ανόητοι heroe wannabies. Εσύ είσαι υποχρεωμένη να τους αφήσεις να πετάξουν".

φιλί πικρό σαν τον καφέ

29 Comments:

Είναι καλό να είναι πικρός ο καφές...Γιατί μετά ότι και να γευτείς θα σου φανεί πολύ-πολύ γλυκό...
commented by Blogger DanaiShips, 11:52 am  
μπαίνω και εγώ στο μπλογκ μου...και βλέπω ένα προβληματισμένο σχόλιο...μπα λέω η Ντισκολάτα προβληματισμένη; Δεν μπορεί να διαλέξει πτήση; Τι τρέχει; Ας πάω απο εκεί μια επίσκεψη..Έρχομαι και τι να δω...πρόβλημα....αεροπορικού τύπου!! Είπες και εσύ να πας βόλτα σε άλλα μπλογκ, να ξεχαστείς και βρέθηκες να διαβάζεις τραγούδι με αεροπλανικό περιεχόμενο!
Λοιπόοοον ως μπλογκοφίλη που είμαι συστήνω ένα φρέντο καπουτσίνο για αρχή αλλά προσοχή!!! Πρέπει να είναι οπωσδήποτε με τριμμένο πάγο και σιρόπι όχι προχειροδουλειές!! Μετά...ωραία μουσικούλα να παίζει αλλά προσοχή!! όχι νταουνιάρικη μουσική, αντιθέτως χαίστικη!! Στη συνέχεια συστήνω χιούμορ!! Πολύ χιούμορ! Να χαμογελάσεις και μετά να γελάσεις! Και αν δεν πιάσουν όλα αυτά τότε συστήνω να βγεις για ψώνια! Πολλά ψώνια!!
Και επειδή το χιούμορ μου συχνά είναι και λίγο πικρό σαν τον καφέ που πίνεις θα σου τραγουδήσω και ένα παλιό τραγούδι του Μπίγαλη
"Είχα πάρει προχθές ένα Μπόινγκ 747
όταν πάνω απ την πόλη λέω στην Συνοδό
ανοίχτεεεεεε την είδααααα
ανοίχτε να βγωωωωω"
;-)
commented by Blogger Blogarismenh, 12:20 pm  
Όλα είναι ένας κύκλος.Θα ζοριστείς, θα πικραθείς, θα γαμωσταυρίσεις θεούς και δαίμονες και μετά θα τα ξεχάσεις όλα και θα προχωρήσεις.Συμφωνώ και με Μπλο(γ)καρισμένη ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΣΙΡΟΠΙ ΣΤΟΝ ΦΡΕΝΤΟ, ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ!
commented by Blogger Stefanos, 12:45 pm  
μπα, εγώ τελικά είμαι σαδίστρια.
δεν θέλω ούτε να ξεχαστώ, ούτε να ξεχάσω, ούτε να συνέλθω, ούτε να προχωρήσω, ούτε να τίποτα.
θέλω να θυμάμαι.

κι επειδή είμαι και εγωίστρια και παρτάκιας, θέλω και να με θυμούνται. και να μη ξεχνάνε. και να μην ξεχνιούνται, και να μην προχωρήσουν. και τίποτα.

στιγμιαία όλα. και συγχρόνως ατελείωτα.
μια χαρά, όλα μια χαρά.
κι εκεί έγκειται η ειλικρίνεια της στιγμής. όχι δεν είμαι επουδενί ψεύτρα κι ας έχω φλερτάρει πολλές φορές με το ψέμα, ειδικά προς τον εαυτό μου. απλά ότι σκεφτώ το γράφω. drama queen.της στιγμής.
commented by Blogger discolata, 1:04 pm  
Νταξ,δεν θες και τίποτα,απλά τα θες όλα δικά σου :)
commented by Blogger Stefanos, 1:23 pm  
πολλά ζητάω βρίσκεις ε;
χμ.
μπα, δεν συμφωνώ.
commented by Blogger discolata, 1:45 pm  
Ντισκολάτα δεν υπάρχει πιο υγιης αντιμετώπιση από αυτήν που έχεις. Φυσικά τα θες όλα δικά σου και καλά κάνεις!Αυτό έλειπε να βάζουμε περιορισμούς στα θέλω και στην σκέψη μας!! Πολύ καλά κάνεις και σκέφτεσαι εγωιστικά, το αντίθετο θα έδειχνε οτι υπάρχει πρόβλημα.Το σίγουρο είναι οτι κανείς δεν μπορεί να ξεχάσει κανέναν, να συνηθίσει σιγά σιγά στην ιδέα ναι αλλά να ξεχάσει με τίποτα!! Η ποιο ωραία ικανοποίηση είναι αυτή οτι δεν μπορεί κανείς να σε ξεχάσει. Αυτό είναι χαρά και λύπη μαζί!!

ΕΣΤΑΡΙΑΝ επιμένω με σιρόπι το φρέντο θέλει γλύκα η πίκρα!!
commented by Blogger Blogarismenh, 1:55 pm  
"κι επειδή είμαι και εγωίστρια και παρτάκιας, θέλω και να με θυμούνται. και να μη ξεχνάνε. και να μην ξεχνιούνται, και να μην προχωρήσουν. και τίποτα."
Αυτό το θεωρείς λίγο? Εκτός αν δεν το εννοείς 100% και είναι στιγμιαίο συναίσθημα,αντίδραση/άμυνα κλπ..
commented by Blogger Stefanos, 1:55 pm  
blogarismenh τον δικό μου φρέντο με ζάχαρη.3 1/2 κουταλιές.
Και φυσικά θέλει γλύκα η πίκρα,για να ξεχνιόμαστε και λίγο.Αλλά πάνω από όλα θέλει ψυχραιμία και σκέψη.Και απομόνωση .. :)
Ναι καλά κάνει και τα ζητάει όλα αυτά :) αλλά μη μου λέει οτι είναι και λίγα :P
commented by Blogger Stefanos, 1:57 pm  
μεγάλο θέμα μου ανοίξατε τώρα και με προβληματίσατε..πρέπει να κάτσω να σκεφτώ λίγο,να θυμηθώ τίποτα δικά μου και θα επιστρέψω Δημήτριος
commented by Blogger Stefanos, 1:58 pm  
Για μισό ρε παιδιά.
Στο δικό μου το χωράφι, έλεγε ο σοφός Μενελάκος, ο παππούς μου, εγώ θα βρω τρόπο να θερίσω, και κάθετα μάλιστα αν μου κάτσει.

Ναι, ζητάω ίσως πολλά. Αλλά είναι ισοδύναμα αυτών που εγώ μέσα μου σαν άλιεν νιώθω να μεγαλώνουν.

Νιώθω όλα όσα κορόιδευα και έδειχνα με λύπη με τον δείκτη μου σαν πριγκίπισσα.

Και ναι, ίσως είναι στιγμιαία άμυνα, ειλικρίνεια της στιγμής, είπαμε, τι να πω...
Πρέπει όμως δηλαδή, ντε και σώνει να του βάλουμε ταμπελάκι με όνομα για να το αναγνωρίζουμε και τελικά να το διώχνουμε σαν παρείσακτο;
Αφού υπάρχει. Πως να το αγνοήσω;

φιλί
υ.γ. να ρωτήσω κάτι;είστε ερωτευμένοι;
commented by Blogger discolata, 2:03 pm  
Νομίζω με παρεξήγησες.Δεν σου επιτέθηκα αν αυτό φάνηκε!Ούτε πάω να κανω τον τσολιά στα αισθήματά σου.Κουβέντα κάνουμε :)
Και όχι αυτή την περίοδο,δεν...
commented by Blogger Stefanos, 2:08 pm  
estarian, καμιά φορά είμαι λίγο στριμμένο, θα με συνηθίσεις, θα δεις, είμαι και λίγο με τα νεύρα μακαρόνια σήμερα.....κατάλαβέ με....
ξέρω ωστόσο τι εννοείς και όχι, δεν μπορώ να σου δώσω άδικο, κατά βάθος.
φιλί
commented by Blogger discolata, 2:11 pm  
Εντάξει μωρέ δεκτόν,φυσικά και σε καταλαβαίνω.Λες και εγώ να μην εχω περάσει από τέτοιες φάσεις? :)..Που να με βλέπατε εμένα πριν κανά μήνα :)
commented by Blogger Stefanos, 2:12 pm  
τελικά ξέρεις τι κατάλαβα;
μια χαρά είμαστε. αυτό.
απλά που και που χρειαζόμαστε μάλλον κανένα δυνατό ποτό.
commented by Blogger discolata, 2:18 pm  
Εγώ πάντως είμαι ερωτευμένη!!! Αθεράπευτα!!!!!και ναι δεν είναι δίπλα μου! και ναι εκαταλαβαίνω!! και ναι σε νιώθω!!! Και επειδή μου αρέσει να απαντάω στα όσα μου συμβαίνουν στη ζωή με τραγούδια (νομίζω οτι κρύβουν και τις απαντήσεις) σου αφιερώνω το τραγουδάκι αυτό τις lisa Loeb. μπορεί να μην ισχύει στην δική σου περίπτωση αλλά εγω στο αφιερώνω. Και αν θες το κόβουμαι το θέμα και δεν το συζητούμε άλλο. Οτι θες εσύ! U R the Boss here

"Stay"

you say i only hear what i want to.
you say i talk so all the time so.

and i thought what i felt was simple,
and i thought that i don't belong,
and now that i am leaving,
now i know that i did something wrong 'cause i missed you.
yeah, i missed you.

and you say i only hear what i want to:
i don't listen hard,
i don't pay attention to the distance that you're running
or to anyone, anywhere,
i don't understand if you really care,
i'm only hearing negative: no, no, no.

so i turned the radio on, i turned the radio up,
and this woman was singing my song:
the lover's in love, and the other's run away,
the lover is crying 'cause the other won't stay.

some of us hover when we weep for the other who was
dying since the day they were born.
well, this is not that:
i think that i'm throwing, but i'm thrown.

and i thought I'd live forever, but now i'm not so sure.

you try to tell me that i'm clever,
but that won't take me anyhow, or anywhere with you.

you said that i was naive,
and i thought that i was strong.
i thought, "hey, i can leave, i can leave."
but now i know that i was wrong, 'cause i missed you.

you said, "you caught you 'cause you want me and one day you'll let me go."
"you try to give away a keeper, or keep me 'cause you know you're just scared to lose.
and you say, "stay."

you say i only hear what i want to.
commented by Blogger Blogarismenh, 2:19 pm  
Ναι το δυνατό ποτό βοηθάει στάνταρ.Και προφανώς είμαστε και στην τελική μια χαρά.Απλά μερικές φορές έχουμε ηθική υποχρέωση απέναντι στον εαυτο μας να μιζεριάσουμε,να γκρινιαξουμε κλπ κλπ σε φάση "μου φάγαν το μπιφτέκιιιι"¨
Τι διάολο ρε,ολοι καψουρεμένοι ειναι εκτός απο μένα?? :) :) :)
commented by Blogger Stefanos, 2:21 pm  
εγώ πειράζει να ξανακούσω το κορίτσι της Ιπανέμα πάλι στο ριπίτ;
commented by Blogger discolata, 2:22 pm  
Κάνε δουλειά σου :) Και το κορίτσι τις Ιπανίμα και ο,τι θες.Τσίτα τα ηχεια λέμε :)
commented by Blogger Stefanos, 2:24 pm  
amigos!!! τελικά η απάντηση όντως κρύβεται μέσα στα τραγούδια!! Συγκρεκριμένα κρύβεται στο δικό μου τραγούδι!!! don't worry be fteki!!

του ρου ρου ρου ρουυυυυυυυ
commented by Blogger Blogarismenh, 2:24 pm  
Truly I dont worry because there is a be-fteki waiting for me at home..
commented by Blogger Stefanos, 2:26 pm  
Θεε μου (ή άλλη προσφώνηση),
τώρα καταλαβαίνεις τι τραβάω μ'αυτό το κορίτσι;
;-)

Καλώς ήρθατε στον υπέροχο κόσμο της discolata.

LUV U ρε χαζό.
commented by Blogger Nassos K., 2:30 pm  
τι εννοείς ρε τρελοπιθήκι με αυτό το "τι τραβάω";;;;;;
ε;
όχι άμα τολμάς ξαναπέστο μου στα μούτρα και όχι τώρα, αλλά όταν θα με βγάλεις απόψε για ποτό.

οχού δηλαδή, έμπλεξα με παλαβούς....
commented by Blogger discolata, 3:02 pm  
μπάι δε γουέι, αυτό το dont worry, be fteki, θα με στοιχειώνει μια ζωή. δεν θα μπορέσω ποτέ μου να ξανακοιτάξω ένα μπιφτέκι και να ξιώσω το ίδιο δέος όπως παλιά.

σνιφ σνιφ
σμουάτς

υ.γ. πλάκα πλάκα μου ψιλοφτιάξατε το κέφι...τώρα μένει να πείσω κάποιον να ακολουθήσει για μαργαρίτες στην παραλία. δεν είστε και κοντά ρε γαμώτι για ένα "του νόου ας μπέττερ".
commented by Blogger discolata, 3:07 pm  
Παραλία?Μαργαρίτες? (ελπίζω να εννοείς τις αλκοολούχες) :) Μέσα!
(αχεμ,νταξ ειμαι ελαφρώς στην Πάτρα,αλλά άμα κανονισετε τίποτα οπου γάμος και χαρά -όπου αλκοόλ και αλκοόλ βασικά- η Βασίλω πρώτη :)
commented by Blogger Stefanos, 3:18 pm  
Στο φτιάξαμε το κέφι; Τέλεια!! πετυχαμε τον στόχο και χωρίς έξοδα!!!
ναι ωραία θα ήταν τώρα να πίναμε καμιά μαργαρίτα τρελλλλλλαινομαι για μαργαρίτες!!! θα μπορούσα να γίνω και αλκοολική μαζί τους!!!

Το βράδυ, μιας και δεν μπορούμε να συναντηθούμε από κοντά λόγω απόστασης να ξέρετε οτι θα πιω μια στην υγειά σας,

και να σας πω και κάτι άλλο; Μετά από κάτι τέτοια ποστ σκέφτομαι οτι I love blogging!!

Θα τα π(ι)ούμε
commented by Blogger Blogarismenh, 3:49 pm  
Αυτά τα "όταν θα με βγάλεις απόψε για ποτό" και "κάποιον να ακολουθήσει για μαργαρίτες στην παραλία" αλλού μικρή μου.

Πρώτα θα αποφασίσεις να βγεις και μετά. Η έστω θα αποφασίσεις να βγεις μαζί μας και μετά.

ps. Σήμερα έχει γενέθλια το Residents
commented by Blogger Nassos K., 9:09 pm  
Να ξέρεις πάντως ότι στενοχωρημένη ή όχι, εξακολουθείς να εκπέμπεις -σε μένα τουλάχιστον- άπειρη θετική ενέργεια και αισιοδοξία. Έστω και ακούσια. It's obviously one of those things. Και σκέψου ότι δεν πιστεύω στη θετική ενέργεια!

Δε θα σου δώσω συμβουλές, γιατί μερικά πράγματα δεν λύνονται με συμβουλές. Είναι σκατά να νοιώθεις σκατά. Είναι ακόμα πιο σκατά να μη σε αφήνουν να νοιώσεις σκατά με την ησυχία σου.

Δε θα σου πω να ξεχάσεις, γιατί μερικά πράγματα δε λύνονται όταν τα ξεχάσεις, αλλά όταν κάποια στιγμή έρθει η ώρα που "θα τα θυμόμαστε όλα αυτά και θα γελάμε".

Θα επαναλάβω λοιπόν: ακόμα και όταν είσαι στενοχωρημένη, παραμένεις ένα πυρηνικό εργοστάσιο θετικής ενέργειας. Αυτό δε μπορεί παρά να σημαίνει κάτι.

Δεν ξέρω τι άλλο να σου πω.

Φιλικά,
Δημήτρης
commented by Blogger J95, 10:32 pm  
Εδώ και καιρό δεν έχω ακούσει ωραιότερο πράγμα ρε συ Δημήτρη. Σ' ευχαριστώ πολύ.Με συγκίνησες, κι ας μην το ξέρεις.

Όλοι σας δηλαδή. Αλλά ειδικά αυτό το δικό σου ρε Δημήτρη.....γουάου.
Σ' ευχαριστώ.

Είμαι ήδη λίγο καλύτερα απο πριν. Και απείρως καλύτερα απο πιο πριν.

Πήραν μπρος οι μηχανισμοί αποκατάστασης, τι να πω.

Συν του οτι ακόμα νομίζω πως ΔΕΝ ΕΦΥΓΕ. Τον νιώθω ακόμα εδώ. Περίεργο ε;
Θα αρχίσω να πιστεύω όλα τα υπερφυσικά θαύματα πλέον.

Το έχετε νιώσει αυτό ποτέ;
Να μην βλέπεις αν ο άλλος είναι πίσω σου, αλλά να τον νιώθεις;
Ξέρω γω...την ενέργειά του ίσως.
Ε, τη νιώθω λοιπόν. Εϊναι ακόμη εδώ.
Κι ας μην έπιασαν οι ικεσίες για κατακλυσμό σαν εκείνο του Νώε.
Αυτό το αεροπλάνο ακόμα δεν απογειώθηκε.


φιλιά, να'στε όλοι καλά.

υ.γ. όσο για σένα ρε γουρουνοπίθηκε, ντροπή ρε....ΛΙΓΕΣ ΜΑΡΓΑΡΙΤΕΣ ΔΗΛΑΔΉ ΈΧΟΥΜΕ ΠΙΕΊ ΠΑΡΈΑ ΡΕ ΑΧΑΊΡΕΥΤΕ;ΕΕΕΕΕ;
commented by Blogger discolata, 11:38 pm  

Add a comment

Site Information ++

Best viewed: Mozilla Firefox. COmpatible with: Netscape, IE5+, Firefox.
No Javascript.