Monday, June 13, 2005

το φορτηγό της ΜΕΒΓΑΛ

Οι τελευταίες δυο βδομάδες πέρασαν χωρίς να το πάρω πρέφα, σαν νερό έφυγαν μέσα απο τα χέρια μου.Συνέβησαν τόσα όσα στη ζωή μου όλη χρόνια πριν και μαζεμένα στο ίδιο τσουβάλι δεν θα φτουρούσαν μία σε σύγκριση.
Έχασα τα αβγά και τα πασχάλια. Και μετά τα ξαναβρήκα.
Έτσι γίνεται πάντα.
Τα έχουμε ξαναπεί, κύκλος όλα. Κι εσύ δεν ξέρεις καν την διάμετρό του.

Βγήκαμε με την τοσοδούλα Β. για καφέ στον Θερμαικό. Εϊχα να τη δω μήνες, αλλά όταν της ζήτησα την βοήθειά της, έτρεξε με τη μία και μ' έκανε να λιώνω για μέρες ακόμα μετά. Ποιος θα μου το λεγε...
Μιλήσαμε, μιλήσαμε, μιλήσαμε, μέχρις ότου οι γλώσσες μας γίναν μπλε απο το χτύπημα, μέχρις ότου νιώσαμε οτι καλύψαμε τα κενά.
Ξανάγινα κοριτσάκι του Δημοτικού κι εκείνη δασκάλα σουρεάλ. Την άκουγα, ηρέμησα, βρήκα πάλι τις σταθερές μου, έτσι ένιωσα.
Μετά απο μέρες βασανιστηρίων.

Μέσα σε δέκα μέρες ένας μανταρίνος, ο δεύτερος στη γη, μπήκε σε ένα αεροπλάνο κι έφυγε.
Κι έμεινα για πρώτη φορά πίσω. Να ζηλεύω την Καμίλα και τον Κάρολο, τον Μπιγκ Μπέν και το Μπάκινγχαμ, τον Τάμεση, το ρέντιο ουάν, το κάθε Μουσείο Τέχνης και τις βιτρίνες της Γουέστγουντ που τώρα θα βλέπει.
Ούτε σεισμός έγινε τελικά,ούτε κατακλυσμός, ούτε τσουνάμι, κι ας το ήθελα τόσο κι ας προσευχόμουν διπλά και τριπλά.

Μέσα σε δέκα μέρες έγινα μια drama queen, πασαλείφτηκα με μάσκαρα, έλιωσα τόνους ρίμελ, ανακάτεψα κι άλλο τα μαλλιά μέχρι που έγιναν άφρο, ένιωσα ηρωίδα του Μπουνιουέλ και του Αλμοδοβάρ, κατανάλωσα λίτρα αλκοόλης και τόνους νικοτίνης, άκουσα όσα σιχαίνομαι να ακούω σε ραδιόφωνα κοριτσίστικα περασμένης δεκαετίας και νοοτροπίας, μετά λάτρεψα ξανά τον Craig Armstrong και το Space between us, σταμάτησα να γράφω, συνάντησα τον Brazil που τον είχα αφήσει χρόνια σε τροχειά πίσω για να μου ζητήσει μια δεύτερη ευκαιρία ή έστω ένα πήδημα for the sake of the good old times και τον έστειλα ευγενικά στο διάολο πριν προλάβω να βγάλω οτι ήπια σε μέρες κι όχι σε λίτρα πάνω του, είπα σε τουλάχιστον εκατό ανθρώπους πόσο ερωτευμένη είμαι γιατί έτσι είμαι εγώ τώρα και θέλω να ανέβω στο Λευκό Πύργο και να το ουρλιάζω και είναι αλήθεια, έπεσα με τη βέσπα φέσι και δεν θυμάμαι ακόμα το πως και το γιατί, θυμάμαι μόνο οτι μ'έπιασε νευρικό γέλιο πάνω στην άσφαλτο ξαπλωμένη και μετά κλάμα και πήγα και στούκαρα τρεις μέρες μετά ξανά, αυτή τη φορά σε φορτηγό της ΜΕΒΓΑΛ για να με αποτελειώσω και να συνέλθω.

Μέσα σε δέκα μέρες μπήκα σε τέσσερα συνεργεία, και δυο αντιπροσωπείες αξεσουάρ, σε έναν λαμαρινά, ένα νοσοκομείο, έναν ορθοπεδικό κι έναν φυσιοθεραπευτή κι άκουσα το βρίσιμο και τις wannabe κοσμοθεωρίες τουλάχιστον τεσσάρων φίλων και εικοσιπέντε ανόητων που δεν έχουν ιδέα ποιά είμαι και ποιοί αυτοί οι ίδιοι έστω είναι.

Αλλά βγήκα μια χαρά.
Ολόκληρη. Πιο ολόκληρη απο ποτέ.
Κι όσο πονάνε τα γόνατά μου τόσο το θυμάμαι. Και χαμογελάω. Τίποτα δεν τελειώνει μέχρι να τελειώσει. Και μέσα σου πάντα ξέρεις καλύτερα. Άκουσε τη γαμημένη φωνή μέσα σου και ξέρεις ήδη. Μάθημα πρώτο.

Δεν έχει σημασία τίποτα τόσο πολύ τελικά. Όσο χαμογελάς, όλα καλά. Όσο το es muss sein σου σου υπαγορεύει την επόμενη κίνησή σου και ξέρεις οτι πράττεις το μοναδικό σωστό κατ' εσέ, όλα καλά. Ούτε χιλιόμετρα μετράνε, ούτε ώρες, ούτε ενέργεια, ούτε τίποτα.
Και πένθος και χαρά. Και διάολοι και άγγελοι μαζί.
Και τσουπ στο νου μου η μικρή πριγκίπισσα Μαριλού που τόσο μίσησα και κάποτε λάτρεψα, να μου τραγουδάει χοροπηδώντας «η ζωή είναι μικρή για να μην είναι κρι-κρί».

Και με ρώτησε η τοσοδούλα Β. γιατί γράφω στο μπλογκ. Και κόλλησα.
«Ημερολόγιο είναι», της λέω. Οτι ξεκίνησε αλλιώς, έγινε αλλιώς στην πορεία.
Αλλά και το ημερολόγιο ακόμα το γράφεις πάντα με την κρυφή ελπίδα οτι κάποιος θα το διαβάσει τελικά. Ενδόμυχα. Λέει ψέματα όποιος πει το αντίθετο.
Είμαστε ψώνια όλοι. Αλλά και αυτό μ' αρέσει. Δεν το πολεμάω. Ποιά είμαι εγώ να του αντισταθώ;

«Δεν είναι μοναχικό;», με ρώτησε. Σιώπησα. Τί δεν είναι Β.;

Κι ύστερα μπήκα και βρήκα δυο σχολιάκια, απο τον γλυκό μου γκας-γκας και τον qarcq. Και μ' έλιωσαν κι εκείνοι.
Δεν είναι αστείο; Να μην γνωρίζεις κάποιον, να τον διαβάζεις μόνο κι οτι κατάλαβες κατάλαβες, αλλά να τον νιώθεις τόσο κοντά σου, όταν όλα πάνε στραβά και τσουπ να χαμογελάς.

(«Κι εγώ σε διαβάζω και χαμογελάω», μου έγραψε σε μέιλ κι ο Σ. Τ., ο Δάσκαλος, κι ακόμα κόβω βόλτες γύρω απο το φεγγάρι σε τροχειά).

Και η μεγαλύτερη αλήθεια είναι οτι όντως η ευτυχία είναι κάτι τελείως χειρωνακτικό. Μπορείς κάλλιστα να την φτιάξεις μόνος σου όπως μία καρέκλα. Είχε δίκιο.
Αλλά είναι υπέροχα ρε γαμώτο αν σε βοηθήσουν και μερικοί τελικά. Και μάλιστα εκεί που δεν θα έψαχνες ποτέ.

Δέκα μέρες μετά αρχίζω να λιώνω τηλεκάρτες για τον Ντέμιαν, γιατί άκουσα τη φωνή του κι έλιωσα, και είμαι η αδυναμία του και είναι η δική μου, η αίσθηση του μοναδικού σωστού σε όλα και περιμένω να βγει η βέσπα σένια, έτοιμη για την επόμενη εκδρομή.
Groove is in the heart,
Φιλί

υ.γ. Κύρου αν διαβάζεις αυτές τις γραμμές, ναι, είμαι και τυπικά πλέον η ντροπή του Βέσπα Κλαμπ, αλλά το ξέρω οτι με λατρεύεις ακόμα....κι ας μην είμαι ο θηλυκός Βαλεντίνο Ρόσσι τελικά:-Ρ

21 Comments:

Μην είσαι χαζό και με λες "σοφό" - αυτό που διαβάζεις στις λέξεις μου είναι αυτό που θέλεις να διαβάσεις. Απλά κρατάω τον καθρέφτη στη σωστή γωνία.

Μ' αρέσει πάντως που χαμογελάς. Τρελλά.
commented by Blogger dystropoppygus, 9:17 pm  
Αν πω "συγγνώμη" γίνονται οι εικοσιπέντε ανόητοι, εικοσιτέσσερις;

Από έναν πλανήτη ψηλά στο Θερμαϊκό.
commented by Blogger Nassos K., 9:40 pm  
gus gus δεν σε λέω "σοφό", σε λέω πάντα τσαχπίνικα και μελένια "γλυκέ μου".

τρελοπίθηκε όλα καλά. δεν ανήκες στους 25 έτσι κι αλλιώς.τόσο λίγο με ξέρεις ρε βλαμμένε;

έβαλα κρασάκι και θα την πέσω στο μπαλκονάκι με τον σκύλο-χαλί δίπλα, σμουτς κι έχει ωραία βραδιά έξω.....θα βάλω να ακούσω κάτι σε herbert νομίζω....

καληνύχτα
commented by Blogger discolata, 11:26 pm  
ti einai i avanitsa?
commented by Anonymous Anonymous, 1:58 am  
αρνούμαι κατηγορηματικά να επεξηγήσω τί είναι η αβαννίτσα.

πλάκα κάνεις φίλε ανώνυμε;

δηλαδή η λέξη "αβάννα" δε σου λέει τίποτα;

εσύ δηλαδή όταν βγαίνεις έξω πίνεις ούζο με χυμό πορτοκάλι;

Ο Χριστός και η Παναγία.....

Άντε, να το πάρει το ποτάμι.
Havanna Club τριάρα. Ποτό αλκοολούχο, εξ Αβάννας (Κούβα), ρούμι λευκό.

Μη με ρωτήσεις χρυσέ μου τώρα τί είναι το λευκό ρούμι γιατί θα ανέβω στο Λευκό Πύργο και θα φωνάξω κικιρίκου πρωινιάτικα....έλεος.
commented by Blogger discolata, 10:52 am  
Es muss sein...Υπάρχει ένα τραγούδι με αυτό τον τίτλο, απο έναν τύπο που αγαπώ πολύ. Τραγουδά σαν να είναι μονίμως μεθυσμένος (ή..κάτι άλλο), η φωνή του στάζει έρωτα και παραισθήσεις, σαν να έχει παραδοθεί: σαν το μόνο που μπορεί να κάνει είναι απλά να τραγουδήσει. Έτσι. For a lost cause.
Είσαι πολύ γλυκό πλάσμα. Χαίρομαι που έκανες τον κύκλο σου. Θα σου έλεγα να πιεις μια αβαννίτσα και για μένα, αλλά είμαι πιο πολύ της καιπιρίνιας παιδί...
commented by Blogger DanaiShips, 11:34 am  
Εδώ γύρω αναρωτιώμαστε πολλοί. Ζεις;
commented by Blogger Nassos K., 12:56 pm  
andrea zax υπάρχει ένας ολόκληρος μύθος γύρω απο το περίφημο "es muss sein" των Γερμανών.
είναι μια απο τις αγαπημένες τους εκφράσεις και καθόλου μάλιστα τυχαία.επτά χρόνια στη Γερμανία και την άκουγα τρεις την ώρα, φαντάσου...

υπάρχει και αντίστοιχο κομμάτι του Μπετόβεν. ο μύθος λέει οτι εκείνος χρωστούσε πολλά βερεσέδια σε έναν μπάρμαν ενός καπηλειού της εποχής. όταν λοιπόν πήγε για νιοστή φορά εκεί να πιεί κρασί κούτρα, ο μπάρμαν την ψώνισε ελαφρώς και αρνήθηκε να τον σερβίρει, λέγοντάς του "es muss sein", κάτι σε "φιλαράκι δεν γίνεται αλλιώς, πρέπει" (ή να με πληρώσεις ή να την κάνεις με ελαφρά πηδηματάκια, δηλαδή).
λυπημένος ο Μπετόβεν τον κοίταξε και του ανταπέδωσε τη φράση σε ερώτηση "muss es sein?", μη παίρνοντας όμως περαιτέρω απάντηση απο την ίδια, μάζεψε λοιπόν τα μπογαλάκια του και γύρισε σπίτι.

σε όλη τη διαδρομή για να ξεγελάσει τη δίψα του σιγομουρμούριζε μελωδικά τη μαγική φράση σε ρυθμό δικό του, σαν παιδί. όταν έφτασε σπίτι την κατέγραψε σε χαρτί.
και για να είναι ακόμα πιο σαφές το νόημα αυτών των λέξεων, έγραψε πάνω απο το κουαρτέτο τις λέξεις "der schwer gefasste Entschluss",δηλαδή "η βαριά ζυγισμένη απόφαση", που έμελλε να γίνει και ο τίτλος του κουαρτέτου.

Το όλο θυμίζει και τη σχέση του Τόμας με την Τερέζα στην "Αβάσταχτη ελαφρότητα του είναι" του Κούντερα που τόσο λάτρεψα.
Η αιώνια ερώτηση μέσα σου "πρέπει;" και η αιώνια βαριά ελαφριά απάντηση "ναι, πρέπει" που κάνουν τον κόσμο να γυρίζει.

για ένα es muss sein γίνονται όλα.
δε μπορείς λοιπόν παρά να παραδοθείς σε αυτό. δεν μπορείς να κάνεις αλλιώς, οποιαδήποτε άμυνα θα ήταν ανούσια και μάταιη.
οτι αφορά τον "κύκλο" που ντεμέκ διέγραψα....μπα.....
σε τροχειά και αυτός, ατελείωτη...απλά ξέρω τί θέλω και παραδίδομαι σε αυτό. είπαμε, es muss sein, σταματάω να το πολεμάω.
commented by Blogger discolata, 1:56 pm  
Eriksa mia matia kai se sena ...
Ypomonh meta ta 30 hremei to pragma
:)

dimitris K.
Xesalonika
commented by Anonymous Anonymous, 9:18 pm  
Η επιλογή είναι του καθενός μας.
Ζωή σαν σπίρτο ή σαν Σουηδικός ορός;
Να καείς ή να διαρκέσεις;

Πάντως αν υποννοείς οτι το πραγματικό πάρτυ της ζωής μου αρχίζει στα 30, ένα θα σου πω.

Έχω ήδη μοιράσει προσκλήσεις και μιλήσει με το κέτερινγκ και την κάβα. I just cant wait!
σμουτς
commented by Blogger discolata, 9:30 pm  
Alles im Ordnung Discolata? Gut Sehr Gut!! ;-)
commented by Blogger Blogarismenh, 10:15 pm  
discolata ektimo to oti eksigises ti einai i avanitsa,
i guess some are not as smart as others so be patient and understanding. An tora eksigiseis kai to pos sxetizotan i avanitsa me to na kanei kapoios post ena comment tha mou exeis lisei oles tis apories.

euxaristo
o idios anonymous
commented by Anonymous Anonymous, 10:19 pm  
α, αγαπητή discolata, Havana Club με ένα "n" παρακαλώ η Αβάνα!
...και καλά αμα θες την ορθογραφία να μην την προσέχεις τα φορτηγά όμως και τα άλλα οχήματα όλα δηλαδή και τα πάντα στο δρόμο να τα προσέχεις!!! και τον ίδιο το δρόμο βάβαια... και es muss sein πολλά πράγματα, αλλά όχι τα ατυχήματα, να τα αποφεύγεις! μηχανοκινούμενος κι εγώ, γι'αυτό και ευσθητοποιημένος...

Havana Club πάντως με χυμούς διάφορους πολύ γουστάρω και το Blanco και το Reserva...

καλή τύχη πάντα!

εγώ λέω ένα ατύχημα όπου τη βγάζεις καθαρή είναι καλό γιατί μπορεί να σε βοηθήσει να αποφύγεις ένα χειρότερο, οπότε... es muss ίσως κι αυτό sein, αλλά να μην το επαναλάβεις
commented by Blogger eryx-t, 11:04 pm  
Demian? Ο ξάδερφος του Damien του γιου του Σατανά? ο 667? Αχ που πας και μπλέκεις :)
Χτύπα και για μένα μια φραπεδιά, κάτι τέλος πάντων στην παραλία, λίγο πριν δύσει ο ήλιος. Μου χει λείψει η Θεσσαλονίκη
commented by Blogger Stefanos, 1:21 am  
eryx-t συγχωρείστε μου το ορθογραφικό λαθάκι, after all δεν παύω να είμαι ξανθιά...πάντως τείνω κι εγώ να συμφωνήσω οτι και η μη ευτυχής συνάντηση με το φορτηγάκι της ΜΕΒΓΑΛ ήτο τελικά ακόμα μία μορφή ενός es muss sein.
Παιδιά έτσι δε λέγαμε; Όποιος έχει τις περισσότερες μελανιές και τα περισσότερα ράμματα στα πόδια είναι ο πιο σοφός...ε, ιδού.τρέμε Σωκράτη την σοφία μου.

ανώνυμε, η αβανίτσα δεν σχετιζόταν και πολύ τελικά με το να αφήσεις κόμμεντ, εξού κι εκτοξεύτηκε εκτός όπως ίσως πρόσεξες γλυκέ μου...γιατί, ο σκύλος που δαγκώνει, όμως, έχει; δεν είναι όλα στη ζωή μεταξύ τους δεμένα...
θα με μάθεις κι εσύ, που θα πάει, και δεν θα απορείς για τίποτα μετά, όλα τα σουρεάλ θα σου φαίνονται φυσικό επακόλουθο μιας αλυσίδας γκράντε λογικής πεποίθεσης...θα δεις...

εσταριάν, δεν "χτυπάω" ποτέ των ποτών "φραπεδιές". για όνομα....
αν μία φράση μίσησα θανάσιμα στη ζωή μου, τότε αυτή....αλλά έναν καφέ θα τον πιω....

φιλούδια γλυκά και ζουμερά
commented by Blogger discolata, 12:42 pm  
Ε καλά πιές έναν γαλλικό, έναν irish, έναν βιεννέζικο, έναν ελληνικό , ό,τι θες , εκεί θα τα χαλάσουμε? :)
commented by Blogger Stefanos, 1:20 pm  
pote den ta kataferna me tis lekseis,protimo antithetos na xrisimopoio allou eidous mesa gia na ekfrazomai kai sxedon pote den katafera na xrisimopoiiso sosta to stoma mou.eidika se periptoseis san tin diki sou babe.pou o ekgefalos mou apla mplokarei kai den vgainei leksi.kapoioi exoun to xarisma,not me.
diskoles epoxes kai asxima kalokairia.ego vriskomai dipla sou kai as mi fainomai.tha thela na mporousa na me evlepes alla den ginetai.giati?gia toulaxiston 2 logous tous opoious den mporo na analiso.se kanei na niotheis kalitera?eimai sigouros oti niotheis kalitera..giati ksero to sinaisthima.pes ton stef na sou dosei kapoia cd pou tha sou edeina etsi ki allios ego.einai oraio na moirazesai pragmata kai emeis,me diaforetiko tropo eimaste plai sou.
aurio se perimeno.mono min valeis tipota proklitiko giati tha pesei omadiki malakia!
Ps:giati na ta mathaino panta teleutaios??
m.
commented by Anonymous Anonymous, 11:53 pm  
κι αναρωτιόμουν πότε θα με έπαιρνες χαμπάρι να μπουκάρεις εδώ και να αφήσεις μήνυμα.....χαχαχαχ

εσύ τρέλα μου εκφράζεσαι με την μουσική. πάντα έτσι σε θυμάμαι.
και πάντα το ζήλευα με την καλή έννοια αυτό. το ζήλευα και μ'άρεζε πολύ συγχρόνως.γιατί εγώ ούτε νότα δεν πιάνω, ούτε νότα δεν καταλαβαίνω. ακούω μόνο σαν τουρίστας.

μην είσαι χαζός.

δεν είσαι ο τελευταίος ποτέ.
αλλά δεν μας βοηθούν οι συγκυρίες (και το χακί ως χρώμα) τελευταία,αυτό είναι όλο.

(μια χαρά είμαι.)

θα σε δω αύριο. οκ φανταράκι μου;
θα ντυθώ υπολοχαγός Νατάσσα και θα έρθω να δω πως πίνετε καφεδάκι εκεί τα ένστολα λουκούμια. με ή χωρίς στεφ, όπως κάτσει.

(θέλεις να στο πω;
πάντα δίπλα μου και πάντα δίπλα σου χαζό.πάντα. κάποια πράγματα στο είπα, δεν αλλάζουν. θυμάσαι;)
φιλί δικό σου

υ.γ. δεν θέλω να ξαναγράψεις εδώ. εδώ είναι άλλο. εδώ εγώ είμαι άλλη. εσύ ανήκεις δίπλα μου, όχι σε κόμμεντ. για πάντα.σε λατρεύω.
commented by Blogger discolata, 12:16 am  
Sugkhnhthika ..eilikrina..sniff
Mou thymise ta dika mou
Kathe gomena pou m'afhne meta mou
elege tetoia.. sniff
..kai gw akouga me tis wres...me tis wreesss to etsi tou Pariou:
"gia pantaaa mazii gia pantaaa mazi
s'ayto t'anhfori pou leeeeemee
zwhhh ..gia panta mazii "

ax atimo
ekanes na trexei ena dakry

dimitris K

Y.S Pros fantaro:
Agaphte megale ..me to prwto gomeno
pou tha pantreytei gia pote tha se xehasei oute xambari den tha pareis
Ektos ki'an einai apo ayta ta tzingilbel girls gemata xara kai fora opote kanena thelfwnaki pou
kai pou tha to exeis!!

dimitrs K
commented by Anonymous Anonymous, 7:12 pm  
Διότι αυτός ήταν και ο στόχος μου ο μοναδικός δημήτρη κ....να σε κάνω να βαλαντώσεις...

παλικάρι μου δεν αφορούσε εσένα το μηνυματάκι, μείνε απέξω μια φορά.

δεν είναι όλα μα όλα γκομενοδουλειές, στη ζωή μπάι δε γουέι.

όπως και δεν συνοψίζονται και όλα σε προ εικοσαετίας γκράντε στίχους του Πάριου.
υπάρχουν περίπου άλλοι 12335446345 καλλιτέχνες εν ζωή.

απέξω λέμε.
commented by Blogger discolata, 8:32 pm  
Definitely is blonde!
Den katalave tipota hehe!!

dimitris k
commented by Anonymous Anonymous, 9:02 pm  

Add a comment

Site Information ++

Best viewed: Mozilla Firefox. COmpatible with: Netscape, IE5+, Firefox.
No Javascript.