Thursday, June 16, 2005

elegantly wasted time

Έβαλα το unbelievable των emf στο ολόλευκό μου καινούριο iPod, ανέβηκα στη βέσπα κι έφυγα με ένα χαμόγελο ΝΑ απο το συνεργείο.
Μπάρες, φανάρια, καθρέφτες, διακόπτες, φρένα, λάστιχα, σασί, όλα σένια.
Είναι μια κούκλα το μωρό μου, για φίλημα.

Τα παιδιά, μα τί γλύκες, μου κάναν έκπληξη. Την "πείραξαν" λίγο, την έπλυναν κιόλας.

"Καλό κεφάλι, ξανθιά", μου φώναξε ο Κ. και γελούσε, "Μακριά απο τη ΜΕΒΓΑΛ, χτύπα ΑΓΝΟ, είναι πιο κυμπάρηδες".

Πήγα έτσι μέχρι την Περαία, να την τρέξω, να θυμηθώ και να μου φύγει η τρομάρα της περασμένης εβδομάδας.

Άδειος ο δρόμος μεσημεριάτικα, ζεματούσε η άσφαλτος. Το κομμάτι τέρμα μέσα απο το κράνος.

120, 130.

Veglia borletti και κλάιν μάιν ο δείκτης στο δεξί άκρο. Η μόνη καγκουριά που ψοφάω να κάνω όταν ο δρόμος είναι άδειος.
Άδειος; Χμ.
Σε φανάρι πριν τη στροφή αεροδρομίου πιτσιρικάς με μια Africa Twin λασπωμένη κάνει καμάκι και μαρσάρει αρτσούμπαλα.

"Ξέρεις απο βέσπα;", μου φωνάζει και ίσα που ακούω. Κάνει παρεμβολές στους emf και μου τη σπάει ελαφρώς.

Φιλαράκι, καλή η σκόνη, αυτόματο σε φανάρι δεν βάζεις κάτω σε αυτή τη ζωή. Το μαθες σήμερα.
Με τη λύσσα που είχα εγώ τώρα με τίποτα.

Στο επόμενο, τσουπ, πάλι δίπλα.

Μου φωνάζει "βγάλε το κράνος να σε δω".

Ανοίγω το μισό και του βγάζω γλώσσα. Κλείνω ματάκι και δρόμο.

Τελικά τον καφέ τον ήπιαμε στην Περαία. Βρέξαμε και ποδαράκια στο νερό.

Έριξα και την καθιερωμένη χούφτα άμμο στο βαλιτσάκι φυλαχτό. "Για γούρι", του λέω. "Να μου πάει καλά το καλοκαίρι".

"Όσα κι αν αναγέλασε
η έρημή μου γλώσσα,
όλα τα κουκουλώθηκα
κι ας ήταν κι άλλα τόσα".

Αποδείχτηκε σύζυγος (μακριά απο μας φτου) συμμαθήτριας απο το Δημοτικό. Μιας στριμμένης, απο τότε, που ποτέ δεν χώνεψα. Και μου έφαγε και την πρώτη μου αγάπη.....Χααχαχ, κάποτε, παλιά. Τον Μ.
Κοίτα να δεις γυρίσματα το πουτανάκι η τύχη...
"Όποτε μαλώνουμε", μου λέει, "παίρνω τη μηχανή και φεύγω Περαία, στην προκυμαία, να ξελαμπικάρω".

"Όταν πάω σπίτι", μου λέει φεύγωντας, "θα της πω με ποιά ήμουνα να δω το μουτρί της να πρασινίζει".
Θυμάμαι και το Old Boy. Ρε λες αυτή να με γκαντέμιασε εδώ και τόσα χρόνια; Λες; Επειδή της είχα φάει τη σβήστρα λες να έγιναν όλα με τον Μ. τότε; Χαχαχαχα....
Ας φάει την πρασινάδα τώρα...Υπάρχει Θεός και είναι γυναίκα. Γυναικάρα. Κακιά, αλλά με χιούμορ. Στοιχηματίζω τις καινούριες γοβίτσες που έβαλα στο μάτι απο την βιτρίνα του Καλογήρου, είναι απύθμενη κόλαση.

Στην επιστροφή έβαλα "elegantly waisted". inxs.
Καλή αρχή. Κύρου είμαι έτοιμη, στο επόμενο, δεύτερη, ετοιμάσου να τη φας απο ΕΤ4.

5 Comments:

kai mena m areseis..
thanai to karkinos esu skorpios egw
(..opws tha elege ki'ena Hondos girls)
Alla mhpws einai ta feggaria?
mhpws pali ftais esy?
den xerw ...
ekeino pou exei shmasia kai prepei
na diorthwsoume einai apo EMF
na vreis to "They're here" kai tha
xehaseis ola ta alla :P
(to mono tragoudi tous pou m'ekane na pidaw san kagkourw sthn palai pote tous sunaylia sto kleisto tou Hraklh!...thee mou pote perasan tosa xronia!!)

i'll be around
dimitris K

Y.S esy pou xereis apo vespa ..mhpws xereis pou mboroume na dwsoume ena Velosolex piaggio ..xereis ta palia me ta frena anapoda klp ..sulektikotato?
commented by Anonymous Anonymous, 2:16 pm  
e twra mou ta xalas...pou xathikes?
Mh mou peis oti efyges kai sy opws
o stratos apo murmygkia gia xalkidikh !!!!!
Kai an upopsiastw oti tha gyriseis
kai tha grapseis gi ayto tha
aytoktoniswwwwww !

dimitris k
commented by Anonymous Anonymous, 3:07 am  
όταν περνάω καλά χάνω την αίσθηση του χρόνου δημήτρη κ....

κι όταν χάνω την αίσθηση του χρόνου, όχι το μπλογκάκι δεν θυμάμαι, αλλά ούτε το όνομα της μάνας μου...

τρεις μέρες μούσκεμα στο αλκοόλ, και στην τρέλα με παρέα ξεσαλουά τελείως...υποδεχόμαστε το καλοκαίρι αγαπητέ, όπως του αξίζει...κι έχουμε αγκαζέ την πόλη όλη.τα μπάνια αυτές τις μέρες δεν είναι παρά μόνο βουτιά τα ξημερώματα στο δεύτερο πόδι μετά το τελευταίο ποτό στο Γκόα κι επιστροφή μπαμ πίσω.

οτι αφορά το βελοσολεξάκι, απευθύνσου στο βέσπα κλαμπ της Θεσσαλονίκης, στον Κώστα τον Κύρου. παίζει να ενδιαφέρεται πολύ, βρίσκεται στις εγκαταστάσεις του ΜΟΘ στη Γρηγορίου Λαμπράκη χαμηλά, απέναντι απο τη σχολή οδηγών Κωνσταντίνου, στη μονοκατοικία. Μαζεύονται εκεί όλοι οι βεσπόβιοι κάθε Κυριακή μετά τις 8 το βραδάκι. Πάνε βρες τους και είμαι σίγουρη οτι θα το πουλήσεις μέχρι να πεις "oh my God".

φιλιά

*το They're here" πράγματι εκπληκτικό.
commented by Blogger discolata, 2:17 pm  
Thanks honey!

Y.S oi mbatsoi akoma kanoun piatsa eksw apo to Goa h allaxan sunhthies? :pp

o Commnent sou ..allh mou
dimitris K
commented by Anonymous Anonymous, 7:15 pm  
βουτιά τα ξημερώματα στο δεύτερο πόδι μετά το τελευταίο ποτό στο Γκόα κι επιστροφή μπαμ πίσω???

πότε ρε τρελή;
commented by Blogger Nassos K., 2:27 pm  

Add a comment

Site Information ++

Best viewed: Mozilla Firefox. COmpatible with: Netscape, IE5+, Firefox.
No Javascript.