Saturday, December 03, 2005

connected


Πέμπτη. Πρίνσιπαλ. Δέκατο-κάτι χιλιόμετρο εκτός, βροχή, λασπουριά. Δέκα μισή και δυο υπέροχες στρουμπουλές μαύρες κυρίες με άφρο μαλλί, ξυπόλητες, βγαίνουν στη σκηνή, γρανάζια γυρνάνε, gonna get myself, gonna get myself, gonna get myself connected, the writing is on the wall, but if your mind's neglected, stumble you might fall. Εκπληκτικός Ρομπ, εκπληκτικότερος Νικ, άκρως ερωτεύσιμος. Ain't gonna go blind. Δρομολόγια, πάνω κάτω, χρυσές αλυσίδες, δαχτυλίδια γκαράζ, κλείνω τα μάτια, ακούω μόνο, λιώνω. Τσιγάρα, μαύρο, μια πιτσιρίκα σνιφάρει κόκα στην τουαλέτα βιαστικά. Ακτινογραφία. Βότκα. Τα παιδιά απο το Νανί, το Σόντα, το Σπέις, δέκα χρόνια πίσω, δεκαπέντε, ιδρώτας, κι εγώ να πέφτω σε αγκαλιές πομπώδεις και αναγκαίες, σχεδόν λατρεμένες, αλλά ξεχασμένες. Θυμάσαι; Η Α. κλείνει μάτι. Deep down and dirty. Είχα να νιώσω καπνό στον πνεύμονα και βότκα στο αίμα απο το 1998 στο Αμβούργο, χαζεύοντας υπνωτισμένη εξαίσιους Massive Attack στο CO2. Splendid, babe. Κι εγώ να θέλω κλείσιμο με playing with fire. Όπως πάντα.Posted by Picasa

8 Comments:

που, πως, πότε... τα λέμε αυτά ρε αδερφούλα... Stereo MC's... το κέρατό μου...
commented by Blogger τέλσον, 2:19 am  
principal.
την πέμπτη που μας πέρασε, γύρω στις δέκα- δέκα μισή.

τρελή βροχή έξω....

όλη η πόλη γεμάτη φλάιερς ήταν ρε αδερφούλη...

θα σε πάρω να πάμε όταν θα παίζουν στο Βερολίνο...είσαι; να σε χώσω στη βαλίτσα;
δεν πιστεύω να πιάνεις πολύ χώρο...

φιλί

υπέροχο βράδυ...
το πληρώνω βέβαια τώρα αναδρομικά, άρρωστη στο κρεβατάκι μου με τσαγάκια και χόλς, βιξ και πονστάν...άφτερ καναπέ πάρτυ...
commented by Blogger discolata, 11:33 am  
μην σε νοιάζει για την γρίππη, μονο when ur mind is neglected, stumble, u might fall....και αχ Βearlyn Bearlyn, send me back
commented by Blogger trol, 11:51 am  
aaaaaaaaaax
commented by Blogger discolata, 1:35 pm  
Δεν είμουν στην πόλη για αρκετό καιρό οπότε και δικαιολογημένα δεν είδα ούτε ένα φυλλάδιο...

Η πρόταση για Βερολίνο δεκτή, ακόμα ψάχνω τον χρυσό άνθρωπο που έχει γράψει στο διαβατήριό μου 1,75 ύψος... οπότε αν η βαλίτσα σου είναι λογικού μεγέθους θα βολευτώ... υπό έναν όρο... μπορώ να δανειστώ κάτι σε walkman-οειδές για να περάσει η ώρα μου στο ταξίδι...

I'll be feeling kinda lonely inside a bag....

καλή επάνοδο...
commented by Blogger τέλσον, 7:48 pm  
μα τί γλυκό παιδί!
τί βολικό παιδί!


παρένθεση: τη βαλίτσα μου την φωνάζω Μπομπ. όχι τυχαία.
έχει μέγεθος ανθρώπου. χωράει κι εσένα και τη μαμά σου και τη γιαγιά σου μαζί.
μια χαρά άνετα θα είσαι. πρώτη θέση.
φιλί

άντε βρε, επειδή είσαι καλό παιδί, έχω κάτι σε γουωκμανοειδές εδώ, θα το τσεκώσεις...
ντοντ γουόρι.

φιλί έδωσα;
σμουτς
commented by Blogger discolata, 11:02 pm  
ψιτ... έχεις δει την μαμ΄ακια την γιαγιά μου;;;... μπορεί να πλερώσεις και κατιτίς σε υπέρβαρο...

;ο)

εγώ προειδοποίησα...
commented by Blogger τέλσον, 11:24 pm  
καλέ λεφτά δεν έχουμε;
τς..τς..
commented by Blogger discolata, 4:04 pm  

Add a comment

Site Information ++

Best viewed: Mozilla Firefox. COmpatible with: Netscape, IE5+, Firefox.
No Javascript.