Saturday, March 19, 2005

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΝΤΙΣΚΟΛΑΤΟΥΛΑ

Το Θεοδώρα δεν ήταν δική μου ιδέα, but God damn it, none of the bastards asked me how I felt about it....still I am fabulous though...

ΧΡΟΝΙΑ ΜΟΥ ΠΟΛΛΑ...

Με γειά και την καινούρια πυτζάμα της νονάς, την έφερε ήδη. Πάλι βεραμάν, πάλι με τον μισητό Ρότζερ επάνω....Quite frankly my beloved ones, makes me wanna throw up....

Ακόμα να συνέλθω απο το χτεσινό hangover. Μάμα, αβάνες, καμικάζι, ο Μ. κι ο Σ. και χαουζάκια δεκαετίας, μούρλια...Απόψε δεύτερος γύρος, upsaton, geriatric, και βουρ Θερμαικό.
Να ακούσω το χρόνια πολλά κι απο τον monsieur Zoumpoulis να μου πάει καλά η χρονιά.

Κι έχει ζέστη έξω, είναι υπέροχα και να πάει να γαμηθεί ο Ρότζερ Ράμπιτ σε βεραμάν και σε μουσταρδί, το καλύτερο δώρο ήταν άλλο και ίσα που το ένιωσα να με γαργαλάει στο λαιμό σαν φιλί νεραιδένιο.

μουτς στα μούτρα, να σας ζήσω να σας ταλαιπωρώ




7 Comments:

Τέτοιες ταλαιπώριες είν' "η μόνη μας ελπίδα" - να ζήσεις!
commented by Blogger dystropoppygus, 8:43 am  
Σμουάάάάάάάάάάάάάτς


Πίνω τον εικοστό πέμπτο καφέ της ημέρας.
Ακόμα να συνέλθω όμως.

Άδειο βράδυ χτες, αλλά τουλάχιστον είχε πλάκα...Να΄ναι καλά ένα ξέμπαρκο παραδοσιακό Ιταλάκι, τρελός καμακτσής με υπέροχα παπουτσάκια,τρέλα-κουδούνα σαν του Τσιβιλίκα, σκάσαν τα χειλάκια μας χαμογελάκια.
Βοήθησαν και κάτι αβανίτσες παραπάνω.
Ακόμα δεν μπορώ να θυμηθώ ωστόσο πώς ήρθα με τη βέσπα το ξημέρωμα σπίτι. Σπάω το κεφάλι μου, δεν θυμάμαι τίποτα. Μηχανικά οδήγησα, φαίνεται.

Αλλά άδειο βράδυ ρε συ γαμώτο.

Αν και καιρό είχα να έρθω φάτσα κάρτα με ότι έχω σε τεμάχιο απο γνωστούς που χάθηκαν και καλά έκαναν πολύ καιρό.

Ξέρεις ποιά είναι η πλάκα;
Με επιβεβαίωσαν μια ακόμη φορά πως ο μόνος σωστός μαλάκας που δεν άλλαξε ούτε τόσο δα με κάθε τικ τακ του χρόνου, είμαι εγώ. Ίδια κι απαράλλαχτη.Μόνη διαφορά το σινιέ μου βρακί ίσως. Που τώρα το λένε, έμαθα, σλιπάκι.

Να ΄μαστε καλά λοιπόν.Αν ανέβεις προς τα λημέρια μου, κερνάω αβάνες. Παγωμένες. Πολλές.
commented by Blogger discolata, 9:23 pm  
Χρόνια πολλά μοΝτόγια!
commented by Blogger Nassos K., 11:34 am  
Έστω και καθυστερημένα πάρε και τις δικές μου ευχές...
Χρρρόνια πολλά
commented by Blogger Zpi, 12:42 pm  
Και τις δικές μου.
commented by Blogger J95, 1:19 pm  
MILLE GRAZIE

να΄μαστε καλά όλοι και να ζήσουμε όλοι πολλά χρονάκια να αλληλοσκοτωνόμαστε και να αλληλοαγαπιόμαστε, όπως πρέπει....
commented by Blogger discolata, 1:20 pm  
na sai kala
na prosexeis ton eauto sou apo ton eauto sou
commented by Blogger nikitas, 4:24 am  

Add a comment

Site Information ++

Best viewed: Mozilla Firefox. COmpatible with: Netscape, IE5+, Firefox.
No Javascript.