Wednesday, March 09, 2005


red or dead Posted by Hello

5 Comments:

Γαμάτη φωτο!
Μου θυμίζει Club Silencio από το Mulholland Drive.
http://www.mulholland-drive.net/pics/studies/silencio1.jpg
commented by Blogger Nassos K., 2:03 pm  
Τα βλέπεις κι εσύ δηλαδή όλα κόκκινα έκτοτε ε;

Πάλι νοστιμιά πέταξα....

Ντέφι.

Σήμερα είμαι ταύρος εν υαλοπωλείο. Όλα κόκκινα πανιά γύρω μου....

Φίλη στην Κύπρο παντρεύεται....
Ο τύπος της έκανε καντάδα προ μηνός και της ζήτησε να παντρευτούν με πέτρα που πέταξε στο παράθυρό της (μόνο που η πέτρα, αποδείχτηκε οτι ήταν κουτάκι σιδερένιο και μέσα του είχε δαχτυλίδι).

Είμαι έξαλλη. Ναι, ρε φιλαράκι, πως την είδες δηλαδή; εμ θα μας πάρεις το κορίτσι,έμ θα μας γκρεμίσεις το σπίτι;

Ρε συ Τρελοπίθηκε, υπάρχουν ακόμα τόσο ρομαντικοί άνθρωποι;Το στόρι δεν είναι απίστευτο;

Εμένα γιατί κανένας δεν έρχεται να μου σπάσει το παράθυρο; μουχαχαχαχαχαχαχαχ (να του ανοίξω την κασίδα μετά).

γκούτε ναχτ
commented by Blogger discolata, 9:30 pm  
Α ΝΑΙ ΜΗ ΤΟ ΞΕΧΑΣΩ

ΚΑΙ

ΞΕ ΚΟ ΛΛΑ ΑΠΟ ΤΟΝ LYNCH ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ
ΟΧΟΥΥΥΥΥ
commented by Blogger discolata, 9:33 pm  
"Να του ανοίξω την κασίδα μετά"

"ΞΕ-ΚΟ-ΛΛΑ ... ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ
ΟΧΟΥΥΥΥΥ"

Με τέτοιες δηλώσεις κορίτσι μου ποιος ρομαντικός θα σε πλησιάσει; Την σκέφτεται την υγειά του ο άλλος. Τα υπολογίζει τα πράγματα ο γαμπρος.

Κοιτα μη σου έρθει κανένα τρελο-Παόκι ερωτευμένο και στα κάνει γυαλιά-καρφιά!

χαχα!!

ps. (άσχετο!) Θα έρθεις Ξάνθη;
commented by Blogger Nassos K., 11:25 am  
Μπα δεν είμαι για Ξάνθη....

Θες σοβαρά δηλαδή τώρα να με μάθουν τι κουμάσι είμαι κι εκεί;

Άστους στην άγνοιά τους, τι σου φταίνε οι άνθρωποι...

Κοίτα το άλλο Σάββατο να΄σαι εδώ μόνο...ακούς; Γιορτάζω. Άντε.

Κι οτι αφορά το τρελό ΠΑΟΚΙ....Να πάει αλλού ρε....ΆΚου ΠΑΟΚΙ σπίτι μου...(πόνεσε;)
Θου Κύριε......

Και τέλος πάντων τι τέλει να πει το ποιητή;
Εγώ δεν είμαι ρομαντικός άνθρωπος ρε μπακλαβά; Ρε αστοιχείωτε κι άτεχνε Νεάντερταλ;
commented by Blogger discolata, 11:45 am  

Add a comment

Site Information ++

Best viewed: Mozilla Firefox. COmpatible with: Netscape, IE5+, Firefox.
No Javascript.