Friday, March 11, 2005

GENIOUS IN A BOTTLE

Φίλτατο Τζίνι,

Ψυλλιάζομαι οτι θα μπορώ κι εγώ να κάνω τουλάχιστον μία ευχή η γυναίκα και να πραγματοποιηθεί. Τζάμπα σ΄έβγαλα άλλωστε απο το μωβ μουράνο μπουκαλάκι του Καρίμ Ρασίντ να τεντωθείς και να ξεπιαστείς; Μη γίνεσαι σπάγγος....
Χαίρομαι που βρέθηκες στο δρόμο μου. Να φανταστείς, ποτέ δεν κέρδισα τίποτα... Μόνο ένα δίσκο κάποτε σε διαγωνισμό κι ένα σιντί. Ήταν St. Etienne και Brand New Heavies. Κι έκτοτε τίποτα. Πέρασαν και χρόνια.

Σου παραθέτω παρακάτω λίστα με τις επιθυμίες μου. Δεν είσαι ο Αγιος Βασιλης, το ξέρω, αλλά σκέφτηκα πως μπορεί να αδυνατείς να εκπληρώσεις τη μια ή την άλλη ευχή, οπότε είπα να σε διευκολύνω λίγο. Διάλεξε μια, όποια μπορείς.

Τι;
Θα προτιμούσες να ήσουνα τόσα χρόνια κλεισμένος σε κρυστάλλινο βάζο του Ντίξον;
Παλικάρι μου, αν μπορούσα να σου πάρω βάζο του Ντίξον, λες να σου ζητούσα τίποτα;
Μη με σκιάζεις....

Τι είναι αυτό; Με ρωτάς; Δεν έχεις ξαναδεί;
Κάνεις σαπουνόφουσκες μ΄αυτό, δες, φυσάς εδώ έτσι και τσουπ....Κατάλαβες; Εϊναι για παιδιά. Κι εγώ παιδί είμαι. Μη γελάς. Γιατί γελάς; Σε διασκεδάζω; Είμαι.
Να σε πω ρε καρντάσι....Μη ξεχαστούμε....Η λίστα....Το νου σου. Θα περιμένω ε;


Φιλιά ζουμερά

Υ.Γ. Οτι θα μου ζητούσες κι εσύ γραπτή αίτηση χορήγησης πραγματοποίησης ευχής, ούτε που θα το φανταζόμουν ποτέ....Μα τόση δουλειά έχει πέσει; Σ΄έφαγε δύσμοιρε κι εσένα η γραφειοκρατία ε; Ούτε τα παράπονα στην ΕΥΔΑΠ ρε παιδί μου έτσι....Πα πα πα....Ντέφι....




Λοιπόν....Χμ χμ χμ



1. Ένα iPod σε ροζ ή λαχανί μεταλλικό. Ακόμα κλαίω και δεν αντικατέστησα το γουώκμαν που μου έφυγε μέσα απο την κωλότσεπη, εκείνη την αποφράδα νύχτα (ξημέρωμα ήταν ψεύτρα κορασίδα) πάνω στη βέσπα και πριν προλάβω να φρενάρω, να ξεπεζέψω και να το πάρω, το πάτησε μπαμπέσικα μπροστά στα έντρομα μάτια μου ένας αχαίρευτος με το Λάντα του.
2. Την υπέροχη γκρι καμπαρντίνα που στάμπαρα στο LAK αλλά δε μου δίνονται τα 300 ευρούλια για να την αποκτήσω.
3. Είναι αμαρτία τώρα που γνωριστήκαμε και πήρα θάρρος, να μη σου ζητήσω κι εκείνες τις εκπληκτικές λουλουδάτες φλατ γοβίτσες των Dolce Gabbana που μου έγιναν έμμονη ιδέα...Όχι τίποτα, αλλά να φωτίσω και την προαναφερθείσα καμπαρντινούλα.
4. Την ολοκαίνουρια πορτοκαλί digital Olympus mju. Αυτά τα σούρτα φέρτα μέχρι το φωτογραφείο για την εμφάνιση των φιλμ μου έχουν δώσει στα νεύρα. Άσε που τελικά δεν έμοιασα ούτε τόσο δα στον έρμο τον Δάσκαλο Άβεντον. Κρίμα τα φιλμ πάνε....
5. Ένα Σαββατοκύριακο κάπου. Οπουδήποτε. Προορισμός ανοιχτός. Γιατί στον καθρέφτη βλέπω κάθε πρωί την Κρουέλα Ντε Βιλ και όσο να΄ναι χαλιέμαι...Νεύρα μακαρόνια.....
6. Να αφήσει επιτέλους αυτή που έχει νοικιάσει εδώ και 4 εβδομάδες απο το βίντεο κλάμπ τα «Μαύρα φεγγάρια του Έρωτα» και το «Willow». Άι σιχτίρ πια...Να παίρνουμε και σειρά...
7. Μια BMW F 650 σε απαλό γαλάζιο μεταλλικό με μπαγαζιέρα και πλαινές μπάρες. Για εκδρομούλες τον Αύγουστο στο Κουφό και στο Κριαρίτσι. Εναλλακτικά, συμβιβάζομαι ανετότατα και με μια Βέσπα Paperino σε ασημί, με μαύρες χωριστές σελίτσες ποδηλάτου. Για να σκάσει ο Κύρου (πάσα ομοιότητα με τον Κύρο Γρανάζη λίαν συμπτωματική) στο Vespa Club που με δουλεύει ψιλό γαζί για την ET 4 μου και να με κάνουν κλαψ κι εμένα σημαιοφόρο επιτέλους κλαψ....
8. Ένα μεγάλο «σ΄αγαπώ». Εκεί που δεν το περιμένω. Να λιώσω. Όχι πιεστικό, γρήγορο, ας περιμένω, μόνο να΄ναι πραγματικό.
9. Να λυθεί το ζήτημα με τους παπάδες. Δεν αντέχω άλλο. Απ΄το πολύ ράσο στην τιβί μαύρισε το μάτι μου. Χώρια που τους βλέπω στο δρόμο κι αγριεύομαι. Μπρρρρρρρ. Η μεγάλη ανατριχίλα. Το ανιψάκι δεν μασάει με Φρέντι Κρούγκερ, μη δει όμως παπά, κλώθει σαράντα μέτρα μαλλί με τη μία. Κι αν προλαβαίνεις κι αυτό με τους δικαστές. Τέτοια ντροπή ο κλάδος, θα λέω σε λίγο οτι τέλειωσα Γεωπονική ή Κατασκευαστής Μασελών (οδοντοτεχνίτης οκ).
10. Την 8. Ναι. Αρκεί. Θυσιάζω και το iPod ακόμα κι όλα. Μόνο βιάσου. Ακούς;





3 Comments:

ΟΚ, σε όλα... που να τα στείλω?
commented by Anonymous Anonymous, 9:28 pm  
Μπορείτε να τα στείλετε στην ακόλουθη διεύθυνση

Ευχαριστώ

Don Juan Lourdes Markez 13
234 56 Tijuana
Mexico
commented by Blogger discolata, 9:41 am  
This comment has been removed by a blog administrator.
commented by Blogger discolata, 9:41 am  

Add a comment

Site Information ++

Best viewed: Mozilla Firefox. COmpatible with: Netscape, IE5+, Firefox.
No Javascript.