Sunday, March 20, 2005

Ο άνεμος κουβάρι

Αξίζει να έρθει στον κόσμο κανείς μόνο και μόνο για να ζήσει μια ιστορία της προκοπής.
Απόψε θα΄κανα ότι μισείς. Θα σου φορτωνόμουν. Θα σου΄λεγα, απόψε ασχολήσου μαζί μου, μέχρι να κοιμηθώ, πες μου ένα παραμύθι, μια ιστορία σου απο τα παλιά, αλλά ψιθυριστά και στ΄αυτί, γιατί δεν αντέχω ήχους, και μετά κράτα μου το χέρι μέχρι να σιγουρευτείς πως κοιμήθηκα.

Βρέθηκα στον κόσμο απροετοίμαστη.
Πες την αλήθεια πιτσιρίκα, τι θέλεις απ΄αυτόν τον άνθρωπο;
Θέλω να ξυπνάει πλάι μου κι ως την τελευταία μέρα της ζωής μου να τον φροντίζω. Θέλω να πεθάνω πρώτη εγώ. Θέλω ένα σημάδι οτι με σκέφτεται και μετά να κοιμηθώ έναν ήσυχο ύπνο.

Λορίν

Δ.Χ.

0 Comments:

Add a comment

Site Information ++

Best viewed: Mozilla Firefox. COmpatible with: Netscape, IE5+, Firefox.
No Javascript.